20/02/2019

Estar preparat per al futur professional cada vegada és més difícil ja que es necessiten noves habilitats adaptades a la tecnologia i necessitats del moment. Descobreix quines 7 habilitats són les més importants per a un estudiant i poder tenir un futur d’èxit al següent article d’Universia:

http://noticias.universia.edu.pe/consejos-profesionales/noticia/2015/05/21/1125224/7-habilidades-estudiantes-deben-tener-futuro-exitoso.html

13/02/2019

Preguntes freqüents

Javi Arróspide, professor de secundària, explica al seu article “Bachillerato Internacional para newbies” la seva experiència personal com a professor d’aquest programa, les idees errònies que es tenen sobre aquest i la diferència amb el batxillerat convencional.

Podeu llegir l’article complet aquí:

https://masalladellimite.wordpress.com/2019/01/15/bachillerato-internacional-para-newbies/amp/?__twitter_impression=true

12/02/2019

Casos d’èxit dels alumnes de Batxillerat Internacional

Well done to #IBDP student and robotics enthusiast Ariel Wang for her admission to Harvard University to study Mechanical Engineering!

Ariel Wang, a student at West Vancouver Secondary has been admitted into Harvard for its distinguished Mechanical Engineering Program. Her time at the Robotics Academy has ignited her passions and she is ready to take on the world!

05/02/2019

Coneix el CAS (Creativitat, Activitat i Servei)

El CAS (Creativitat, Activitat i Servei) es una tècnica que permet potenciar als alumnes el seu desenvolupament personal i interpersonal a través de l’aprenentatge mitjançant l’experiència. Es cursa al llarg de tot el programa i fa participar als alumnes en una varietat d’activitats i finalment reflexionen sobre les seves experiències. Pots trobar més informació sobre aquesta tècnica d’aprenentatge al següent enllaç:

https://www.ibo.org/es/programmes/diploma-programme/curriculum/creativity-activity-and-service-projects/

29/01/2019

El Batxillerat Internacional, el programa que està canviant l’educació

“Lo más importante es la adquisición de competencias, en el sentido de que los alumnos aprenden la técnica de resolución de problemas y fomenta el pensamiento crítico en un contexto siempre global”, explica Maripé Menéndez a l’article per a la revista El Confidencial. Pots llegir-lo complet al següent enllaç:

https://www.elconfidencial.com/alma-corazon-vida/2015-03-04/el-bachillerato-internacional-el-exigente-programa-que-esta-cambiando-la-educacion_721296/

11/01/2019

What we can learn from inquiring into the arts

Two teachers reflect on the role that visual and performance arts play in an IB education

At the opening ceremony of IB Global Conference in October, students from Amadeus International School, Vienna, Austria, sang in front of a packed auditorium of over 2,000 educators. As well as entertaining the audience, the performance offered an active and meaningful learning process for the primary and secondary students involved.

Lidia Campanale, Primary Years Programme (PYP) Music Teacher and Choir Director at the school, believes that that the way we teach arts subjects —music, visual arts, dance and drama—must become “a manifesto of student agency”.